هتل لارا هادریانوس یک هتل سه ستاره در لارا می باشد. این هتل 293 متر از ساحل لارا فاصله دارد و دارای استخر بیرونی روباز همراه با سرسره های آبی برای کودکان می باشد. علاوه بر آن برای کودکان زمین بازی نیز وجود دارد. اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه هتل در دسترس می باشد.

اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا ، بالکن اختصاصی ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و حمام خصوصی دارای شامپو و صابون می باشد. میهمانان هتل می توانند صبحانه را به صورت منوی باز و بوفه در رستوران هتل میل کنند و برای ناهار و شام نیز این رستوران انواع غذاها از جمله کباب ، ماهی و غذاهای گریل را سرو می کند. خدمات ماساژ نیز در این هتل وجود دارد و میهمانان می توانند از سونا نیز استفاده کنند ، سرگرمی ها و برنامه های تفریحی هتل نظیر موزیک زنده و انواع نمایش ها هفته ای دو روز می باشد.

این هتل 8.9 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا و 11.3 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. پارکینگ رایگان و خصوصی برای میهمانان موجود است.

امکانات هتل lara hadrianus هتل لارا هادریانوس آنتالیا

  •  رستوران
  •  رستوران فضای باز
  •  کافی شاپ فضای باز
  •  تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  •  سشوار

خدمات اینترنت هتل lara hadrianus هتل لارا هادریانوس آنتالیا

  •  اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  •  اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

2 Comments

  1. هتل کاملا معمولی

  2. هتلی بسیار خوب و مقرون به صرفه

    هتل لارا هادریانوس آنتالیا واقع در غرب ترکیه در تعطیلات خردادماه به مدت یک هفته میزبان من و همسرم و یک زوج دیگر (از دوستانمان) بود. خاطره این سفر به این شهر و اقامت در این هتل برای ما 4 نفر چنان خوشایند و دل انگیز است که بر خود واجب دانستم به همه دوستانم چنین تجربه ای را پیشنهاد نمایم.

    از آنجا که محل اقامت برای من به شخصه بخش مهم و فاکتور قابل توجهی در لذتبخشی سفر است, جزئیات مورد توجه در خصوص هتل لارا هادریانوس را به شرح زیر تقدیم حضور دوستان مینمایم:

    – این هتل اگرچه از نظر درجه بندی هتل ها 3.5 ستاره است ولی معمولا” به عنوان یک هتل 4 ستاره در تورها معرفی می شود و من خودم وقتی امکانات و سرویس دهی این هتل را نسبت به قیمتش با هتل های 4 ستاره ای که در دوبی و حتی در خود ترکیه (شهر استانبول) امتحان کرده ام , مقایسه نمودم به جرات میتوانم اعتراف کنم که نظیرش را تاکنون ندیده ام! لذا از نظر هزینه و قیمت بسیار مناسب است.

    – اگرچه هتل مجموعه ای از 3 بلوک 6 طبقه می باش و لابی هتل نسبت به جمعیت کوچک است ولی اتاق ما در طبقه سوم هتل, تمیز و جادار و دل باز بود با بالکنی رو به حیاط و استخر و چشم اندازی زیبا. در صورت درخواست, هر روز حوله ها و ملحفه ها عوض میشد. کلیه اقلام مورد نیاز در دستشویی و حمام اعم از شامپو, صابون,لوسیون بدن , مسواک و خمیردندان به اندازه کافی وجود داشت و دمپایی راحتی هم موجود بود.

    – از آنجا که این هتل مانند سایر هتلهای واقع در آنتالیا, All inclusive می باشد لذا هر روز صبحانه و میان وعده و ناهار و عصرانه و نوشیدنی و شام سرو می شود. شاید صبحانه هر روز یکنواخت به نظر بیاید ولی آنقدر کامل هست که بتوان از آن لذت کافی برد و معمولاگ شامل: چندنوع پنیر, مربا, خامه , عسل, سوسیس, کالباس, تخم مرغ , گوجه و خیار و چند نوع زیتون , شیر, چای و دو سه نوع آب میوه و چند نوع نان می باشد.

    ناهار و شام هم از کیفیت و تنوع کافی برخوردار است و معمولا” چند نوع سوپ, مرغ, ماهی, گوشت , سیب زمینی سرخ شده, انواع سالاد و ماست و چند نوع دسر و… یافت می شود. (من خودم صبح و ناهار و شام تا میتونستم از انواع زیتون های خوشمزشون لذت میبردم.)

    میان وعده و عصرانه هم معمولا” چند نوع آب میوه و شیرینی های خوشمزه بود.

    – از نظر امکانات تفریحی, اگرچه مانند برخی هتلهای 5 ستاره واقع در آنتالیا دارای پارک آبی و سرسره های متعدد نبود ولی استخر تمیزی در حیاط قرار داشت با یک سرسره و تختهای کنار استخر. همچنین محوطه بازی برای کودکان که اگرچه کوچک و محدود بود (در حد یک تاب و سرسره) ولی فضای چمن زیبایی داشت.

    ضمنا” محلی برای برنامه های شبانه وجود داشت که ساکنین هتل مجانی میتوانستند بروند و جو بسیار صمیمی داشت چون در زمانی که ما آنجا بودیم اکثر مسافرین دیگر هم ایرانی بودند.

    – فاصله هتل تا ساحل شنی, 10 دقیقه پیاده بود و مسیر هم زیبا و دیدنی بود. گلهای صحرایی زیبایی در مسیر هتل تا ساحل دیدیم.

    – دسترسی هتل به شهر و مراکز خرید و مراکز تفریحی نظیر آکواپارک بسیار خوب بود. ما با 2-3 دقیقه پیاده روی به خیابان اصلی که ایستگاه اتوبوس در آن قرار داشت می رفتیم و با پرداخت کرایه اندکی به محل مورد نظرمون میرسیدیم.

    – اینترنت رایگان نیز از دیگر محاسن این هتل است.

    شاید تنها اشکالی که میتوانم به هتل بگیرم این باشد که تمامی کانالهای تلویزیون به زبان ترکی می باشند!

    لذا این اشکال کوچک در مقایسه با لیست طولانی محاسن هتل هادریانوس گویای رضایت کامل من و همراهانم از این هتل می باشد و من و همراهانم در صورت سفر مجدد به آنتالیا احتمالا” در این هتل اقامت خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
چت در واتس آپ
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟