تور 8 شب آفریقای جنوبی(3شب کیپ تان+2شب سان سیتی+1شب پیلانزبرگ+2شب ژوهانسبورگ) تور 8 شب آفریقای جنوبی(3شب کیپ تان+2شب سان سیتی+1شب پیلانزبرگ+2شب

تور آفریقا جنوبی نوروز

نام تور: تور 8 شب آفریقای جنوبی(3شب کیپ تان+2شب سان سیتی+1شب پیلانزبرگ+2شب ژوهانسبورگ)

تعداد شب: 8شب

مقصد نهایی: کیپ تاون+ژوهانسبورگ+پارک جنگلی+سان سیتی

حمل ونقل: قطر ایرویز

تور آفریقا نوروز

کشور آفریقای جنوبی

این کشور در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا قرار گرفته است.
کشوری تقریباً کم آب و دارای روزهائی گرم و شبهای سرد می‌باشد. پایتخت آفریقای جنوبی شهر پرتوریا است که مقر دولت و مرکز سیاسی کشور می‌باشد.

جمعیت این کشور بالغ بر ۵۲ میلیون نفر است که از ۴ نژاد اصلی سیاه، سفید، رنگین پوست، آسیائی و هندی تبار تشکیل شده است.

اکثریت مردم آفریقا مسیحی هستند، اما پیروان تمام ادیان الهی از جمله اسلام، هندو، ادیان بومی و یهود در این کشور وجود دارند. همچنین بیش از یک میلیون نفر مسلمان در این کشور وجود دارد که به نسبت جمعیت، مشاغل دولتی مهمی را عهده دارمی باشند.

کشور آفریقای جنوبی کشوری دارای شهرهایی با سبک زندگی اروپایی، فرهنگی غربی، سیستم سلامت و بهداشت مدرن، شبکه‌ی جاده‌ای با کیفیت و مدیریت شده و ساختار اقتصادیی بر پایه‌ی زیبایی‌های ناب طبیعت و فرهنگ سنتی قاره آفریقا است، که همراه با پوشش گیاهی غنی و حیوانات منحصر به فرد همیشه در مسحور کردن هر بیننده‌ای موفق است.

موقعیت جغرافیایی کشور افریقای جنوبی

این کشور که بین دو اقیانوس هند و اطلس و در جنوبی‌ترین نقطه‌ی قاره آفریقا قرار دارد دارای سه پایتخت مجزا می‌باشد. قوه‌ی مجریه در پرتوریا، پارلمان در کیپ تاون و قوه‌ی قضائیه در بلوم فونتی و پرجمعیت‌ترین شهر آن نیز ژوهانسبورگ است. آفریقای جنوبی به دلیل مهاجرت از لحاظ نژادی بسیار متنوع بوده و میزبان بزرگ‌ترین جمعیت‌های دورگه و اروپایی و هندی در قاره آفریقا می‌باشد.

همچنین این کشور دارای ۱۱ زبان رسمی و ۱۱ نام رسمی (به ازای هر زبان، یک نام) می‌باشد.

صنعت توریسم آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی از لحاظ گردشگری جاذبه‌های زیادی دارد و بعنوان یکی از مقاصد برتر در زمینه گردشگری می‌باشد. توریسم جزء چهار بخش بزرگ تولید ناخالص داخلی آفریقای جنوبی است. ماهیانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر از کشور آفریقای جنوبی دیدن می‌کنند، درآمد ارزی این بخش با درآمد معادن طلای آن برابری می‌کند!

شهرهای ژوهانسبورگ (سان سیتی) و بندر کیپ تاون از مهمترین مناطق گردشگری آفریقای جنوبی می‌باشد. ژوهانسبورگ نیز با داشتن بزرگترین فرودگاه آفریقای جنوبی، یکی از دیدنی‌ترین و پرجاذبه‌ترین مناطق توریستی دنیا محسوب می‌شود. همچنین بندر کیپ تاون بیشترین توسعه و درآمد خود را مدیون صنعت توریسم است.

تور آفریقای جنوبی

تورآفریقای جنوبی به شما تنوع بسیار وسیعی برای گذراندن یک تعطیلات ارایه می‌دهد. تنوع طبیعت و مناظر دیدنی آن بسیار زیاد است. از صحرا‌های سوزان و دشت‌های خشک گرفته تا تپه‌های سرسبز روستایی و دره‌های حاصلخیز تا کوهای مرتفع چشم نواز با قله‌های پوشیده از برف و یا خیابان‌ها و بوتیک‌های رنگارنگ، چندین هزار کیلومتر خط ساحلی در دور تا دور این کشور که در غرب بسیار خشن، اسرارآمیز و متغیر بوده ولی در قسمت شرقی بسیار ملایم و مدیترانه ایست.

لذت رانندگی در صحراهایی که از زیبایی می‌درخشند را تجربه کنید، می‌توانید از قدم زدن در کوهستان لذت ببرید ویا به یک ساحل در امتداد خط ساحلی اطلس وحشی رفته و یا در بهترین و زیباترین زمین‌های گلف دنیا به بازی گلف بپردازید. یکی از هیجان انگیزترین جاذبه‌های آفریقای جنوبی این است که می‌توانید شیرها را موقع شکار و فیل‌ها را موقع حمام از نزدیک تماشا کنید!

سفر به این کشور میتواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. در صورتی که علاقمند به سفر‌های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتر از هزینه‌های سفر خود کم کنید. هم چنین برای اقامت راحت‌تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

هر سوالی دارید ، و یا میخواهید این تور را به صورت گروهی استعلام بگیرید ، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید

تور 8 شب آفریقای جنوبی(3شب کیپ تان+2شب سان سیتی+1شب پیلانزبرگ+2شب ژوهانسبورگ) تور 8 شب آفریقای جنوبی(3شب کیپ تان+2شب سان سیتی+1شب پیلانزبرگ+2شب
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
چت در واتس آپ
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟