آشنایی با سفر با ما

سفربا ما مانند سایر آژانس های مسافرتی، ارایه کننده تور و خدمات گردشگری داخلی و خارجی می باشد ولی تلاش برای تمایز، خدمات کاملتر، قیمت مناسبتر موجب شده مسافران عزیزی که سفر با ما را برای تهیه خدمات گردشگری خود انتخاب میکنند، رضایت بیشتری به دست بیاورند.

سفر با ما در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سطح کشور، با هدف توزیع سریع خدمات جهانگردی همراه با بالاترین کیفیت و با استفاده از تکنولوژی های جدید و سرویس‌های آنلاین منحصر به فرد به مسافران و آژانس های مسافرتی اولین و تنها آژانس مسافرتی استان همدان دارای کاملترین وب سایت رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری میباشد.

چرا سفربا ما ؟

دفتر خدمات مسافرتی سفر با ما مزیت‌ها و قابلیت‌هایی دارد که متفاوت از سایر رقبا می باشد، از امتیازات ویژه دفتر خدمات مسافرتی سفر با ما در راستای فعالیت خود در حوزه گردشگری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفربا ما دارای مجوز رسمی از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشد.
  • در سایر آژانس های مسافرتی برای هر سفر انتخاب های محدودی دارید ولی سفر با ما موفق به عقد قرارداد با 500000 هتل در شهر های مختلف جهان شده است که بدین ترتیب نه تنها مسافران بلکه آژانس های مسافرتی در شهرهای مختلف ایران نیز، از این خدمات بهره مند می شوند.
  • سفربا ما به صورت مستقیم با سفارتخانه های داخل و خارج از ایران برای صدور انواع روادید(ویزا) کشورهای مختلف همکاری می نماید و مجری صدور ویزا ایران نیز می باشد.
  • سفربا ما ارایه کننده تورهای داخلی و خارجی با خطوط هوایی مختلف، تورهای زمینی با قطار یا اتوبوس، تورهای خارجی با کشتی و تورهای پیچیده و ترکیبی می باشد،که این تنوع موجب جلب نظر مسافران با بودجه و سلیقه های مختلف گردیده است.
  • شعار سفر با ما سفر با صفر کمتر است . بنابراین تنها آژانس مسافرتی است که با صداقت و درستکاری در عرصه گردشگری از کمیسیون و سود خود به نفع مسافر کم می کند تا مسافر با تهیه ی خدمات گردشگری از دفتر سفرباما،کمترین مبلغ ممکن را برای سفری با کیفیت تر پرداخت نماید.
  •  در سفر با ما اعم از سفر تجاری، سفر بابت درمان، سفرکاری، سفر ورزشی و سفر با هر هدفی، اولویت جلب رضایت مسافر و فراهم کردن اوقاتی خوش و خاطره انگیز برای مسافر با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق و مناسب در ارائه خدمات گردشگری می باشد.
  • بیمه سفر برای تک تک مسافران و استفاده از لیدرهای کارت دار و حرفه ای، سفربا ما را برای همه مسافران جذاب تر کرده است.
  • در صنعت گردشگری و تجربه و تخصص استفاده از نیروهای انسانی متخصص و کارآمد و حرفه‌ای در حوزه سفر و گردشگری
  •  استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در ارائه محصولات و خدمات گردشگری
  • در هر سفری جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد، استفاده از این موارد و حضور ، خاطه سازی، عکاسی و  تجربه این موارد سفر شما را کامل و حتی متفاوت خواهد کرد ولی گاها نیاز به تهیه بلیط و حمل و نقل ( ترانسفر ) به آن محل را دارد، این موارد با توجه به سود اندک توسط سایر آژانس های مسافرتی ارایه نمیشود، آژانس سفر با ما برخی از این موراد را با قیمتی پایین تر از لیدر های محلی و حتی بلیط را به قیمتی ارزانتر از نرخ فروش بلیط در گیشه به شما عرضه میکند. در موارد تورها جانبی گردشگری در سفر خارجی نیز در حال حاضر کلیه تورهای گردشگری شهر دبی با قیمت ارزانتر از دبی عرضه میگردد.

    مجوز فعالیت سفر با ما طی مراسم با شکوهی که در محل دفتر آژانس مسافرتی سفر با ما با حضور معاونت سازمان میراث فرهنگی و گردشگی به همراه  برخی از کارمندان سازمان و هیات همراه و پرسنل روابط عمومی سازمان ، کارشناسان گردشگری سازمان، ریس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، نایب ریس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، ریس انجمن راهنمایان استان همدان، معاونت محترم شرکت علیصدر، روابط عمومی شرکت علیصدر، مدیران برخی از دفاتر مسافرتی، خبرنگاران، مدیریت هتل الماس، مشاور محترم فرماندار، مدیریت عامل مرکز استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری و جمعی از همکاران و فعالان صنعت گردشگری؛ تقدیم خانم فاطمه وکیلیان مدیریت دفتر مسافرتی سفر با ما گردید.

مجوز سفر با ما

برای مشاهده گزارش تصویری اخذ مجوز در سایت گوگل اینجا کلیک کنید.

مطالب جدید

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
چت در واتس آپ
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟