ویزا امارات فوری مستقیم و آنلاین

دبی یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری جهان محسوب می‌شود و جذابیت دیدنی‌های دبی از مراکز خرید تا تفریحی باعث رشد روزافزون سفر گردشگران به منهتن خاورمیانه شده است. از اینرو، تورهای دبی در صدر فهرست سفر گردشگران خارجی از جمله شهروندان ایرانی قرار دارند.

اگر شما نیز قصد سفر به دبی را دارید، در کجارو می‌توانید بهترین و ارزان‌ترینتور دبی را در بازه زمانی مورد نظر خود جستجو کرده و تور دلخواهتان را از میان ده‌ها آژانس معتبر مسافرتی انتخاب کنید.

البته سفر به دبی نیز مستلزم دریافت ویزا است؛ نکته قابل توجه اینکه در کلیه کشورهای جهان روادید اتباع بیگانه توسط مراجع قانونی از قبیلسفارتخانه‌ها و… صادر می‌شود، در حالی که روادید دبی به عنوان مجوز ورود به امیرنشین دبی توسط اداره مهاجرت و وزارت کار این کشور صادر می‌شود. در این رابطه، شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شامل عربستان سعودی، بحرین، کویت، قطر، عمان و همچنین شهروندان برخی از کشورهای اروپایی از شرایط ویژه برخوردار هستند و می‌توانند به هنگام ورود به خاک کشور امارات ویزای ۹۰ روزه دریافت کنند.

ویزای دبی شرح خدمات
انواع ویزا توریستی، ترانزیت، کار و تجارت
مراحل صدور ویزا از طریق کفیل (آژانس مسافرتی، شرکت و…)
وقت سفارت ندارد
مصاحبه و انگشت‌نگاری ندارد
مدارک لازم برای صدور ویزا گذرنامه دارای اعتبار، عکس و چک ضمانت
مدت زمان لازم برای صدور ویزا ویزای عادی 3روزه
سفارت/ کنسولگری دارد

سامانه ثبت درخواست مستقیم ویزا امارات

ویزا امارات توسط اداره immigration در شهر دبی صادر میشود.

در این وب سایت شما میتوانید به صورت مستقیم خودتان نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید و با حذف واسطه ها نه تنها ارزانتر بلکه خیلی سریعتر ویزا خود را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزا امارات

برای دریافت ویزا امارات کافی است از صفحه اطلاعات پاسپورت تصویری واضح و کاملا خوانا ارایه کنید.

از ابتدای سال 1398 ارایه تصویر کارت ملی نیز اجباری شده است.

لازم به توضیح است که اشخاص زیر 21 سال و بالای 65 سال به تنهایی امکان اخذ ویزا امارات و سفر به دبی را نخواهند داشت و حتما باید با یک نفر همراه برای ویزای آنان اقدام شود.

هزینه ویزا دبی، هزینه صدور ویزا امارات

ویزا دبی بر اساس مدت اقامت و حضور در دبی و سایر شهرهای امارات مبالغ وشرایط مختلفی دارد.

ویزا دبی با امکان 96 ساعت ( 4 روز ) حضور در دبی و یا سایر شهر های امارات

چنانچه سفر شما به دبی خواهد بود و 96 ساعت اقامت برای شما کافی ایست ویزا 96 ساعته با نرخ 180 درهم به مبلغ 684،000 تومان گزینه مناسبی است که در این وب سایت میتوانید این ویزا را به صورت آنلاین درخواست کنید و وجه ویزای خود را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

ویزا امارات با امکان 14 روز اقامت در امارات

چنانچه تمایل به سفر به دبی و اقامت بیش از 96 ساعت ( 4 روز ) در شهره های امارات را دارید ویزا تا 14 روز اقامت با نرخ 300 درهم به مبلغ 1،140،000 تومان را میتوانید به صورت فوری و آنلاین در این وب سایت درخواست کنید.

ویزا 14 روزه در دبی امکان 14 روز تمدید بدون خروج را نیز دارد.

زمان صدور ویزا امارات برای سفر به دبی

صدور ویزا امارات تا 5 روز کاری زمان لازم دارد، ولی با توجه به حذف واسطه ها در این وب سایت بین 1 تا نهایت 2 روز کاری ویزا شما صادر و تقدیمتان خواهد گردید.

صدور ویزا فوری دبی

روزهای جمعه و شنبه دبی تعطیل میباشد، بنابراین هیچ ویزایی در این روزها اقدام و صادر نخواهد شد.

با توجه به نیاز به حواله درهم به امارات برای صدور ویزا شما، چنانچه برای صدور و دریافت ویزا عجله دارید، مبلغ ویزا خود را تا ساعت 12 ظهر پرداخت کنید.

ساعات کاری اداره صدور ویزا امارات در دبی از ساعت 8 صبح تا 5 عصر می باشد و کلیه درخواست ها در تمامی ایام سال توسط تعداد محدودی کارمند بررسی و انجام میشود. بنابراین در ایام خاص با توجه به افزایش درخواست ها زمان صدور ویزا نیز طولانی تر خواهد شد.

نکته: عید فطر و عید قربان از اعیاد مهم مسلمانان بوده و در امارات بابت این 2 عید معمولا 9 روز تعطیلی داریم که عموما جمعه و شنبه تعطیل معمول امارات نیز به آن اضافه میشود.

انواع ویزای دبی

دسته‌بندی ویزای امارات بر حسب هدف و مدت سفر متغیر است و به چند گروه مختلف تقسیم می‌شود. در واقع، تعیین مدت ویزا رابطه مستقیمی با هدف از سفر دارد و از اینرو، ویزاهای توریستی دارای زمان‌هایی متغیر هستند. همچنین، کلیه این ویزاها به دو گروه یکبار و چندبار ورود تقسیم می‌شوند.

  • ویزای توریستی دبی: این ویزا در انواع  ۱۴ روزه، یک ماهه و سه ماهه قابل دریافت است و بعضی مواقع، ویزای یک ماهه با مراجعه به اداره مهاجرت و پرداخت وجه قابل تبدیل به دو ماهه است.
  • ویزای ترانزیت دبی: این ویزا نوع دیگری از ویزیت ویزا است که دارای مدت ۱۴ روز است و قابل تمدید نیست.
  • ویزای کار و تجارت دبی: معمولا توسط کفیل یا شرکتی که فرد را استخدام کرده باید اقدام شود. این ویزا به فرد امکان اقامت سه ساله در دبی را می‌دهد.

قیمت

300 درهم

ویزای دبی – ویزای 14 روزه امارات(دبی)

نوع ویزا : 

توریستی 14 روزه عادی

کشور : دبی-امارات(دوبی)

هشدار ها :

مدارک : اسکن صفحه اول گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار- اسکن صفحه اول شناسنامه – اسکن کارت ملی – اسکن عکس – آدرس وشماره تلفن مسافر – در صورت خرید بلیط و هتل تخفیف دارد – اسکن صفحه اول شناسنامه و صفحه اول و دوم شناسنامه پدر یا مادر برای افراد زیر 18 سال الزامی است (برای ارسال مدارک به اژانس در پنل مدیریت خود در قسمت آپلود مدارک اضافی نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایید)

توضیحات :


اطلاعات تکمیلی

  • قیمت290 درهم
  • مدت اقامت14 روز
  • مدت اعتبار60 روز
  • مدت اخذ ویزا1 تا 2 روز کاری

مطالب جدید

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
چت در واتس آپ
سلام
میتونم کمکتون کنم ؟